AI in de praktijk: hoe Alexander Wijninga’s chatbots klantenservice verandert!

Hoe zet je AI in binnen je bedrijf?

Alexander richtte in 2012 The Next Network op, gericht op het verbeteren van bedrijfscommunicatie via sociale media. Hij lanceerde later Watermelon, een platform dat WhatsApp transformeerde in een essentieel communicatiehulpmiddel voor bedrijven.

Na enkele uitdagingen en zelfs een faillissement, gaf Alexander niet op. In 2018 maakte Watermelon een sterke comeback, met een nieuwe focus op AI voor een vriendelijkere, efficiëntere klantenservice.

In deze podcast bespreken Alexander, Tim, TJ en Jortijn AI-toepassingen en de impact ervan. Alexander deelt zijn ondernemersreis en zijn visie op het veranderen van de wereld door AI in te zetten voor autonome klantenservice.

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Misschien vind je dit ook interessant...

Verder durven groeien
Verder durven groeien
In de laatste aflevering van dit seizoen gaan TJ, Tim en Jortijn in gesprek over verder durven groeien.  Is groei een belangrijke pijler voor de heren als ondernemer? En waarom? En op welke peilers willen...
Ontdek meer
Scherm­afbeelding-2024-03-20-om-08.24
Van Lijden naar Leider: Hoe Ontwikkel je Leiderschap? Met ex-Funda CEO Quintin Schevernels
Is koude acquisitie echt achterhaald? Karel Oscar, expert in koude acquisitie, onthult de waarheid.
Ontdek meer
MVI_0668.00_25_18_23
Beoordelen en belonen
TJ en Paul gaan in gesprek met Eva Peters. Eva werkt op dit moment als product owner bij een grote netbeheerder en hiervoor heeft Eva gewerkt als HR Business Partner en Projectmanager.https://www.yout...
Ontdek meer