AI in de praktijk: hoe Alexander Wijninga’s chatbots klantenservice verandert!

Hoe zet je AI in binnen je bedrijf?

Alexander richtte in 2012 The Next Network op, gericht op het verbeteren van bedrijfscommunicatie via sociale media. Hij lanceerde later Watermelon, een platform dat WhatsApp transformeerde in een essentieel communicatiehulpmiddel voor bedrijven.

Na enkele uitdagingen en zelfs een faillissement, gaf Alexander niet op. In 2018 maakte Watermelon een sterke comeback, met een nieuwe focus op AI voor een vriendelijkere, efficiëntere klantenservice.

In deze podcast bespreken Alexander, Tim, TJ en Jortijn AI-toepassingen en de impact ervan. Alexander deelt zijn ondernemersreis en zijn visie op het veranderen van de wereld door AI in te zetten voor autonome klantenservice.

Misschien vind je deze podcasts ook interessant?

Recruitment in 2024: Talent vinden, verleiden & fan maken
Ken je dat gevoel dat je bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever kunnen zijn? Dat je als ondernemer...
Luister de podcast
Van team naar tribe
TJ gaat in gesprek met Sam van der Steen over ‘groei van ondernemer in de operatie tot een inspirerende...
Luister de podcast
Focus
In de eerste aflevering van seizoen 2 gaan Jan-Jaap, TJ en Dimitry samen met Jortijn in gesprek over...
Luister de podcast

Neem contact met ons op

Maak een afspraak met Roosmarijn

Vraag eenvoudig je abonnement aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Na het invullen van het formulier nemen we binnen 24 uur contact met je op om de details te bespreken.