AI in de praktijk: hoe Alexander Wijninga’s chatbots klantenservice verandert!

Hoe zet je AI in binnen je bedrijf?

Alexander richtte in 2012 The Next Network op, gericht op het verbeteren van bedrijfscommunicatie via sociale media. Hij lanceerde later Watermelon, een platform dat WhatsApp transformeerde in een essentieel communicatiehulpmiddel voor bedrijven.

Na enkele uitdagingen en zelfs een faillissement, gaf Alexander niet op. In 2018 maakte Watermelon een sterke comeback, met een nieuwe focus op AI voor een vriendelijkere, efficiëntere klantenservice.

In deze podcast bespreken Alexander, Tim, TJ en Jortijn AI-toepassingen en de impact ervan. Alexander deelt zijn ondernemersreis en zijn visie op het veranderen van de wereld door AI in te zetten voor autonome klantenservice.

Mensen luisteren ook naar...

Je bedrijf opnieuw uitvinden?

Heb je jezelf ooit afgevraagd: “Hoe kan ik mijn bedrijf opnieuw uitvinden?” Als ondernemer kan het voelen alsof je in een vast patroon zit, maar wat als er manieren zijn om opnieuw te beginnen en te groeien?

Luisteren »

Neem contact met ons op

Maak een afspraak met Roosmarijn

Vraag eenvoudig je abonnement aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Na het invullen van het formulier nemen we binnen 24 uur contact met je op om de details te bespreken.