Employer branding: Gebakken lucht of gouden kans

In deze aflevering duiken we in de wereld van employer branding. Is het slechts een modieuze term of biedt het echt kansen voor werkgevers?

Kevin legt uit hoe werkgevers hun echte verhaal moeten vertellen en waarom een nep employer brand alleen maar tegen je werkt. Hij deelt voorbeelden van bedrijven die dankzij authentiek werkgeverschap sollicitanten in de rij hebben staan, en vertelt hoe je van je medewerkers de beste ambassadeurs maakt.

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Misschien vind je dit ook interessant...

Innovatiekracht
Innovatiekracht met Mark Herberts
Tim gaat in gesprek met Mark Herberts over innovatiekracht. Waarom is het zo belangrijk? Hoe zorg je ervoor dat het niet een buzzword is?
Ontdek meer
Scherm­afbeelding-2023-12-22-om-13.18
Zo krijg je vitale medewerkers
TJ, Paul en Jan-Jaap gaan met elkaar in gesprek over vitaliteit. Waarom is vitaliteit eigenlijk zo belangrijk? En wat is de grootste tip voor ondernemers die iets willen doen aan vitaliteit voor de me...
Ontdek meer
Scherm­afbeelding-2023-10-19-om-08.04
Ethiek
TJ gaat met Jan-Jaap in gesprek over ethiek. Zijn ze weleens ethisch op de proef gesteld? En hoe gaan ze om met collega’s of zakenpartners die andere ethische normen hebben dan de heren? En hoe ga...
Ontdek meer