In deze aflevering gaan TJ, Dimitry, Jan-Jaap en Jortijn in gesprek over cadeautjes. Één cadeautje pakken ze alvast uit: een gloed nieuwe podcaststudio! (en dat hoor je)
Is het leuker om cadeautjes te geven of om te krijgen? Als het even niet zo lekker gaat: juist meer of toch minder cadeautjes geven? En is een cadeautje wel de beste manier om je waardering uit te spreken?
Dat, tips, prikkelende stellingen en meer bespreken ze in de zevende aflevering van deze podcast.