Welkom

Samen digitaal voorop? Zo gaan we dat doen!

Klant worden doen we zo

Geïnteresseerd in onze dienstverlening en producten? Mooi! Dan leggen we je ook graag uit hoe we je gaan helpen digitaal voorop te lopen. In 10 eenvoudige stappen laten we het proces zien, van inspiratie tot inrichtingsintake en van eerste afspraak tot toegang op onze klantportal om de dienstverlening te beheren.

digitaal voorop

In 10 stappen digitaal voorop

Laat je inspireren

Inspiratie geeft ruimte voor creativiteit en innovatie. Wij inspireren je graag over diverse thema's op het gebied van digitale bedrijfsprocessen. Welke vorm jouw voorkeur ook heeft, er is altijd iets interessants te vinden:

Maak kennis met VOXTUR

Het digitaal voorop laten lopen van jouw organisatie is onze passie. Daarbij gaan we verder dan de tools alleen. Wij brengen jouw organisatie in beweging.

Met hoofd en hart automatiseren wij samen met onze klanten bedrijfsprocessen die duurzaam bijdragen aan een beter resultaat. Zowel voor onze klanten als voor de wereld om ons heen.

Eerste afspraak

De eerste afspraak

Tijdens de eerste afspraak maken we kennis met jullie organisatie en kijken we of wij passen bij jullie wensen. Waarschijnlijk heb je tijdens het eerste contact al verteld waar jullie specifiek naar op zoek zijn. Onze accountmanager zal hier tijdens de afspraak op in gaan en toelichten hoe wij hierbij kunnen helpen. Natuurlijk kunnen jullie ook al jullie vragen over onze dienstverlening op ons afvuren.

Nog iets toe te voegen?

Zijn er nog specifieke onderdelen waar je uitleg over wilt in de vorm van een demo, maar heb je dit nog niet doorgegeven? Dat kan alsnog, je kunt hiervoor het beste even een berichtje sturen naar je accountmanager of bellen met: 085 004 73 65.

Hoe straks verder?

Als de eerste afspraak geweest is en jullie besluiten verder te gaan met ons, hoe gaat het dan? Dat hebben we op deze on-boardingpagina beschreven. Klik op iedere stap in de reis om de toelichting te bekijken.

Projectintake

Tijdens de projectintake zetten we de lijnen uit voor het project. Er worden 3 belangrijke pijlers besproken:

  1. Middelen (wie gaat het doen? Wat is het budget? Wat zijn de resources)
  2. Scope (wat gaan we doen)
  3. Tijd (wanneer gaan we het doen)

We leggen dus vast waar het project in basis uit bestaat en bespreken het plan van aanpak. Hoe zal een consultant straks te werk gaan? Wat wordt er van jou verwacht? Hoe ziet de planning eruit? Aan het einde van de sessie hebben we alles zodanig in kaart gebracht zodat de senior consultant de inrichtingsintake efficiënt kan doen of de consultant direct met de inrichting aan de slag kan.

We leggen de besproken zaken centraal vast. Zo weten niet alleen wij wat er moet gebeuren, maar is ook voor AFAS inzichtelijk welke zaken zijn ingericht in jouw software.

Inrichtingsintake

Tijdens de inrichtingsintake bepaal je samen met de (senior) consultant hoe de verschillende onderdelen uit de scope worden ingericht. We kijken daarbij naar jouw bestaande inrichting, zetten daar onze best practice tegenover en bepalen samen op welke onderdelen van de standaard je moet afwijken. Uiteraard kijken we tijdens de inrichtingsintake direct waar we jouw bestaande processen kunnen optimaliseren.

Uit de inrichtingsintake komen waarschijnlijk ook een aantal taken naar voren die jij alvast kunt voorbereiden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het aanleveren van de excelsheets voor een eventuele import.

Ook nu worden de afspraken centraal vastgelegd. Zo weet iedereen welke afspraken er zijn gemaakt, wat er gedaan is en welke taken nog open staan voor de volgende keer.

Consultancy

Nu gaan we samen aan de slag om alles in te richten. Ook nu betekent dat, dat er voor ons beiden een aantal taken te doen zijn. Het uitgangspunt? We doen het samen en dragen zoveel mogelijk kennis over zodat je het ook zelf kunt als wij weer weg zijn.

Aan het begin van een consultancydag bepalen we de prioriteiten. Rond de lunch evalueren we graag samen de stand van zaken en aan het eind van de dag evalueren we samen hoe de consultancydag is verlopen.

Zijn er taken afgehandeld? Dan werken we de lijst bij. Zijn er toch nog wat taken bijgekomen voor bijvoorbeeld het aanleveren van documenten? Dan leggen we ook deze vast zodat jij deze kunt voorbereiden voor de volgende dag.

Testen

Niets is zo vervelend als tot de conclusie komen dat het toch niet helemaal naar tevredenheid werkt. Daarom is testen, hoe klein een project soms ook lijkt, essentieel. De afgehandelde taken door jou of de consultant komen gelukkig automatisch in de testfase, maar voor een goede oplevering is het wel essentieel dat deze processen ook getest worden.

Staan de gegevens juist? Werken de workflows? Komt er een juiste loonstrook of factuur uit AFAS? Afhankelijk van de in de scope bepaalde inrichting wordt alles getest, eventueel aangepast en opnieuw getest. Net zolang tot jij 100% tevreden bent.

Nazorg

Nu je naar volle tevredenheid gebruik maakt van de software van AFAS bellen wij je nog even op om te vragen hoe het met je gaat. Is écht alles naar wens? Ben je toch nog ergens tegenaan gelopen of heb je juist meer kansen gezien om andere processen ook te automatiseren?

Onze customer succes managers staan voor je klaar maar zijn zeker ook benieuwd naar jouw ervaringen met VOXTUR.

Klantportal

Heb je ervoor gekozen om het beheer van AFAS uit te besteden? Of juist het verwerken van jouw salarisadministratie? Dan is onze klantportal een belangrijke volgende stap.

Als BaaS- of Payroll Outsourcingsklant heb jij namelijk toegang tot deze specifieke modules in de klantportal.

Zo stuur jij eenvoudig beheersvragen in, lever je online mutaties aan voor de salarisadministratie en communiceer jij dus 24/7 met VOXTUR om digitaal voorop te lopen.

Neem contact met ons op

Maak een afspraak met Roosmarijn

RoosMartijntje 2

Vraag eenvoudig je abonnement aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Na het invullen van het formulier nemen we binnen 24 uur contact met je op om de details te bespreken.