Jammer dat je wilt stoppen!

Samen digitaal voorop

We staan voor je klaar

Jammer dat je wilt stoppen met onze dienstverlening of software. Maar ook nu staan we natuurlijk voor je klaar om je te helpen bij het afscheid. Op deze pagina leggen we je de mogelijkheden om op te zeggen uit.

Toch nog vragen?

Persoon richt brandslang op een laptop, als metafoor voor het afsluiten van een samenwerking met VOXTUR.

Outsourcing

  1. Het opzeggen van jouw BaaS abonnement doe je via deze opzeggingspagina op de klantportal
  2. Jouw outsourcingsabonnement is een jaarlijks abonnement. Wanneer je jouw abonnement opzegt loopt deze door tot het einde van de contractperiode
  3. Wil je jouw outsourcingsabonnement opzeggen? Houd dan rekening met een opzegtermijn van 1 maand
  4. Heb je na het aflopen van je BaaScontract nog credits? Deze komen helaas te vervallen en kun je dus niet meer inwisselen.
  5. In de laatste maand van het contract zullen wij ervoor zorgen dat we onszelf uit jouw AFAS omgeving verwijderen
  6. Het dossier inclusief historie is nog wel beschikbaar via onze klantportal maar je kunt geen nieuwe aanvragen meer insturen.

vSync & vInsights

  1. Liever jouw vSync abonnement downgraden? Dat doe je via deze pagina op de klantportal
  2. Wil je toch jouw vSync abonnement opzeggen? Dat doe je via deze opzeggingspagina op de klantportal
  3. Jouw vSync of vInsights abonnement is een jaarabonnement. Wanneer je jouw abonnement opzegt loopt deze door tot het einde van de contractperiode
  4. Houd altijd rekening met een opzegtermijn van 1 maand
  5. In de laatste maand van het contract zullen wij ervoor zorgen dat we onszelf, de appgebruikers en de connectors uit jouw AFAS omgeving verwijderen zodat alles weer schoon is.

Neem contact met ons op

Maak een afspraak met Roosmarijn

Roosmarijn, AFAS Sales Consultant bij VOXTUR, glimlachend in een zakelijke outfit.