Huisstijl

Laat verandering werken

Het doel van een huisstijl is een herkenbare, moderne en goed toepasbare stijl. Op deze pagina vind je een beschrijving van onze huisstijl. Deze geeft je een houvast bij het ontwikkelen van communicatiemiddelen en het gebruik van ons logo, de kleur en onze lettertypes.

Primaire kleuren

Blauw

#6BC6D9

Support blauw

#069AB6

Donker blauw

#0091BA

Paars

#553A8F

We gebruiken het kleurverloop over alle foto’s en bijvoorbeeld als achtergrond in de PowerPoint presentatie of op onze website. Dit kleurverloop begint altijd links met:

Blauw (#6BC6D9) en eindigt rechts met Paars (#553A8F).

Het kleurverloop is altijd horizontaal (90 graden) met de scheiding in het midden op 50%.

Secundaire kleuren

Groen

#88B472

Support groen

#6F9B59

Oranje

#F59F39

Support oranje

#E5820B

Grijs

#F2F5F8

Zwart

#161613

Lettertypen

De basislettertype voor onze uitingen is Montserrat.

Montserrat Bold

  • Montserrat Bold is het lettertype voor de kopteksten.

Montserrat regular en light

  • We gebruiken voor de overige teksten Montserrat regular.
  • De kleur waarin we dit gebruiken is #161613.

Uitzondering

  • Mailings worden opgemaakt in Arial, gelet op de compatibiliteit van mailclients.

Gebruik van het logo

Het belangrijkste onderdeel van onze huisstijl is misschien wel ons logo. Bij voorkeur gebruik je altijd het logo in combinatie met ‘laat verandering werken’. 

Het logo wordt altijd in fullcolor of in het wit gebruikt. In geschreven tekst wordt ‘VOXTUR’ altijd met hoofdletters geschreven.

Toepassen van het logo

Bij wat voor achtergrondkleur gebruik je welk logo?

  • Bij een witte achtergrond gebruik je het logo in kleur
  • Bij een donkere achtergrond gebruik je het logo in het wit

Uitzondering

Wij stemmen de keuze voor welk logo we gebruiken af op de locatie waar deze geplaatst wordt.

  • Laat verandering werken: dit logo kun je het beste gebruiken wanneer je deze groot afbeeldt of weinig andere inhoud rondom het logo plaatst.
  • Logo zonder tagline: Best te gebruiken voor wanneer je deze klein afbeeldt.

Boilerplate

De standaard begeleidende tekst bij het merk VOXTUR

Bedrijfsvoering is in de afgelopen jaren flink veranderd. Software heeft zijn intrede gedaan en is onmisbaar geworden. De keuze om administratieve processen met software te digitaliseren, vraagt om eenvoud.

Want als digitalisering bedoeld is om jou te helpen, is het essentieel dat jij het ook begrijpt.

Bij VOXTUR zorgen we voor eenvoud in digitale bedrijfsprocessen zodat software van meerwaarde wordt voor jouw organisatie.

Wij automatiseren bedrijfsprocessen. Geven je grip, snelheid en inzicht. Met meerwaarde voor jouw organisatie en eenvoud voor jezelf.

Want pas dan krijg je de verandering waarop je altijd al hebt gehoopt.

Merkenrecht

Dagelijks stoppen we veel tijd, liefde, aandacht en geld in het opbouwen van het merk ‘VOXTUR’. 

Diverse logo’s, woordmerken en beeldwoordmerken zijn dan ook geregistreerd bij het merkenbureau en in beheer bij een merkengemachtigde. Dit nemen we heel serieus, zonder gelijk met de kleine lettertjes te gaan strooien. 

Richtlijnen:

  • Via een online campagne (bijvoorbeeld Google Ads of Microsoft Ads) adverteren op de merknaam VOXTUR is niet gewenst. Officieel kunnen we hier niets tegen doen. Maar je kunt jezelf afvragen of je waarde toevoegt aan de zoekintentie van een gebruiker.
  • Gebruik van de naam VOXTUR voor productnamen, proposities, internet (url) en domeinnamen (tld) is niet toegestaan. Bij twijfel is de marketingafdeling van VOXTUR altijd beschikbaar om met je mee te denken.
  • Het toevoegen van VOXTUR als landingspage (bijv www.jouwnaam.nl/voxtur) is prima als er sprake is van een samenwerking.
  • Gebruik het VOXTUR-logo en de naam VOXTUR / VOXTUR laat verandering werken alleen voor eigen gebruik, niet voor advertentie/bannering/drukwerk/(plaatselijke) sponsoring van sport en cultuurorganisaties etc. Wil je dit wel? Overleg dan de mogelijkheden met de marketingafdeling van VOXTUR.
  • Gebruik het VOXTUR-logo altijd in full-color of in het wit. Een andere kleurencombinatie kent ons logo niet. Vragen over het gebruik van het merk VOXTUR? Kom in contact met onze marketingafdeling via marketing@voxtur.nl.

Neem contact op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Gemiddelde beoordeling:
4.4/5

Waarom kiezen voor VOXTUR?

Jan-Jaap Boskaljon

Vraag eenvoudig je abonnement aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Na het invullen van het formulier nemen we binnen 24 uur contact met je op om de details te bespreken.