Jouw AFAS inrichting in beeld
Gebruik je alle functionaliteit nog wel optimaal? En heb je nieuwe wel ingericht? Lopen bestaande processen goed door? Zo maar een aantal vragen die bij je kunnen leven als je de software van AFAS al voor langere tijd gebruikt.
Daarom krijg je bij ons een helder beeld over hoe je ervoor staat met AFAS.
Het begint bij de juiste vraag...
Je hebt voor AFAS gekozen met een goede reden. Of je nu op zoek was naar eenvoud, integratie of misschien wel allebei: het is belangrijk dat de software van AFAS doet waarvoor je deze hebt aangeschaft.
Tijdens het inventarisatie-gesprek stellen we veel vragen en inventariseren we vooral ook de vraag achter de vraag. Wat moet er gebeuren om die verandering in jouw organisatie echt te laten werken.
...Die leidt tot een advies...
We combineren de resultaten van het interview met een controle van de inrichting van AFAS. Wordt alles op een juiste manier gebruikt? Zijn er zelf ingerichte functionaliteiten die inmiddels zijn vervangen door een AFAS standaard? Of is er nieuwe functionaliteit nog niet in gebruik genomen?
We stellen een uitgebreid adviesrapport op waarmee je een helder overzicht hebt in welke functionaliteit je in welke volwassenheidsfase gebruikt en waar dus de kansen liggen.
...En verandering laat werken.
We vertalen de punten uit het adviesrapport naar een routekaart specifiek voor jouw organisatie.
De ‘quick-wins’ lossen we natuurlijk direct voor je op, maar voor grotere optimalisatiekansen maken we losse projecten. Zo zorgen we ervoor dat we niets vergeten, maar ook de optimalisatieprojecten goed aanpakken.
Van inrichting tot communicatie richting jouw interne organisatie. Zo laten wij verandering werken.
Neem contact met ons op
Maak een afspraak met Roosmarijn
"*" geeft vereiste velden aan